Pro nákupy nad 800 Kč s platbou předem nabízíme doručení ZDARMA na pobočky Parcelshopu.
Napište nám

Jak zboží vrátit nebo reklamovat?

Věřte, že se maximálně snažíme a veškeré zboží kontrolujeme, než ho k vám pošleme. Stát se ale může cokoliv, a tak jsme připravení i na to, že vám zboží „nepadne“ nebo nastane jiný problém. Můžete nákup tedy vrátit, nebo reklamovat. Ozvěte se nám na email: info@xlvyprodej.cz. Napište, co se stalo a číslo Vaší objednávky. Spolu už to nějak vyřešíme.

 

Jak bude celý postup probíhat?

 

Přeji si zboží vrátit.

Své nechtěné nebo nepoužité zboží doporučujeme vrátit prostřednictvím Zásilkovny. Balíček prosím doneste do jakékoliv pobočky, jejich seznam najdete zde: www.zasilkovna.cz/pobocky a nadiktujte kód 92551344, zaměstnanec pobočky si sám vytiskne adresní štítek. Není potřeba nic tisknout.

Do balíčku nám prosím napište tyto informace:

Peníze za vrácené zboží vám pošleme na uvedený bankovní účet. Platby vracíme v průměru do 14-ti dnů.

 

Svoji objednávku můžete vrátit i přes Českou poštu nebo kurýra PPL na adresu:

FROGMAN s.r.o. - 26878H

Rybníky IV 738

760 01 Zlín

Česká republika

 

Přeji si zboží reklamovat.

Tady je nejlepší napsat email. Reklamace řešíme individuálně. Pokud je nějaké zboží vadné, poprosíme vás o fotku a pak se na všem domluvíme. Budete chtít poslat nové zboží nebo raději vrátit peníze? Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30ti denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky. V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží vám zásilku zašleme na naše náklady. 

 

Kdy dostanu peníze nebo nové zboží?

Peníze jsou vráceny ze zákona do 14-ti dnů od doručení vráceného zboží.